Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


egy kis történet

2008.08.25

Horda:

 

 

Troll:

A trollok együtt élnek az orkokkal, osztozva Orgrimmar-on, illetve Durotar-on. A régen vad trollokat Thrall szabadította fel, ezért hálából azok követték õt, és mostanra az orkok legfõbb barátai, és szövetségesei lettek. Mindekét faj erõsen ragaszkodik egymáshoz, hiszen nem csak jó viszonyban vannak, de remekül kiegészítik egymás képességeit, és szokásaik nagyban hasonlítanak. Mindazonáltal a trollok együtt az orkokkal a béke és a sámánizmus útját járják, felkészülve a közelgõ viszályokra, melyeket a keletrõl úszó fellegek hoznak magukkal...

Játszható kasztok: harcos, varázsló, pap, sámán, vadász, zsivány

 

Alapképességek:

Berserking(Dühöngés) - aktív: megnöveli a karakter támadási sebességét 10%-30%-kal. Idõtartama 10 másodperc.

Regeneration(Regeneráció) - passzív: 10% élet regenerációbónusz.

Beast Slaying(Bestia gyilkolás) - passzív: 5% sebzésbónusz a bestiák (beast) ellen.

Throwing Specialization(Hajítás specializáció) - passzív: +5 a fegyverhajítás skillhez.

Bow Specialization(Íjászat specializáció) - passzív: +5 az íjászat skillhez.

Hátas: raptor

 

 

Ork:

 

 

Orgrimmar orkjai Kalimdor földjén telepedtek le, Thrall vezetésével, aki egy rejtélyes próféta szavára hallgatva indult útnak Pokolsikoly Grommal (Grom Hellscream). A kalandos út végén a Barrens-ben, pontosabban szólva Durotar-ban telepedett le, és itt alapította meg újra a hordát, új egységbe kovácsolva az orkokat, trollokat, és taureneket. Jelenleg törékeny béke csöndje fedi az orkok közösségét, de nem lehet tudni, meddig tart ez a képlékeny béke. Egyenlõre Orgrimmar orkjai azzal vannak elfoglalva, hogy az orkokat vezetõ hadúr, Thrall irányításával, és felügyeletével otthagyva a démonizmus sötét világát ismét a sámánizmus õsi útjára térjenek.

Játszható kasztok: harcos, boszorkánymester(warlock), sámán, vadász, zsivány.

Alapképességek:

Blood Fury(Vér Düh) - aktív: megnöveli az ork közelharci (meele) "attack power"-jét 25%-kal 15 másodpercig és csökkenti a "healing" effekteket az rokon 50%-kal 25 másodpercre.

Hardiness(Ellenállókészség) - passzív: 25% ellenállást ad "stun" és "knockout" effektek ellen.

Command(Vezénylés) - passzív: Pet melee sebzése megnõ 5%-kal.

Axe Specialization(Fejsze Specializáció) - passzív: az orkok kapnak +5-öt a Fejsze skilljükhöz.

Hátas: farkas

 

Élőholt:

 

Undercity sötét, gonosz és ármánykodó lakói, az élõholtak. Kik léte sötét folt Azeroth gyönyörû és fennséges világában. Sötét lények, feltámasztott halottak. Lady Silvanas vezeti õket az Arthas elleni háborúban. Az élõholtak alattomosak, sötét ügyleteiket senki sem látja át, de az biztos, hogy jelenleg csak azért nem fordulnak az élõk ellen, mert Arthas seregei nagy fenyegetést jelentenek számukra. Minden erejükkel az ellene folyó kûzdelemre koncetrálnak, és közben megbújnak Undercity földalatti városában, ahol egykoron Lordaeron volt.

Játszható kasztok: harcos, pap, boszorkánymester(warlock), varázsló, zsivány.

Alapképességek:

Will of the Forsaken(Elhagyottság Elrendelése) - aktív: ha aktív, az élõholt immunis a "Fear", "Sleep", és "Charm" effektekre. Akkor is használható, ha a "Fear" és a "Sleep" éppen aktív - 5 másodpercig tart - 2 perc újratöltõdési idõ.

Cannibalize(Kannibalizáció) - aktív: aktiválás után az élõholt regenerálódik a teljes életerejének 7%-kát minden 2. másodpercben, miközben humanoid vagy undead hullákkal táplálkozik, amelyek körülötte 5 yard sugaró körben vannak - 10 másodpercig tart - 2 perc újratöltõdési idõ.

Underwater Breathing(Vízalatti Légzés) - passzív: ha vízalatt van az élõholt, 300%-kal tovább képes a vízalatt maradni.

Shadow Resistance(Árny Ellenállás) - passzív: minden élõholt kap +10 Árny Ellenállást.

Hátas: csontváz ló

 

Tauren:

 

Thunder Bluff magasztos városának lakói, a bikaszerû taurenek. A brutális és morbid külsõ ellenére jámbor, szelíd, és bölcs lények. A sámánizmus és druidizmus jeles képviselõi, a szellemek és a természet tisztelõi, és hû követõi. Ám jámborságuk ellenére nincs náluk erõsebb lény, ha ugyanis harcra kerül a sor, nincsa, aki náluk hatalmasabbat tud ütni! A roppant kellemes környezetben élõ taurenek indián szerû sátrakban élnek, és városaik díszítve vannak különbnél-különbb totemekkel. Lényeglbe véve elvonultan, zárkózottan élnek, legalábbis az orkokhoz képest. De természetesen õk is hûséges, illetve odaadó szövetségesei az orkoknak, ám õk sokkal inkább a sámánizmusnak, és sajátos céljaiknak szentelik figyelmüket, mint a háborúskodásra.

Játszható kasztok: druida, harcos, sámán, vadász.

Alapképességek:

War Stomp(Harci dobbantás) - aktív: "stun"-nol 5 ellenséget a tauren körüli 8 yard sugarú körben - idõtartam 2 másodperc - 2 perc újratöltõdési idõ.

Endurance(Állóképesség) - passzív: megnöveli a max. életet 5%-kal.

Cultivation(Földmûvelés) - passzív: 15 skill bónusz a Herbalizmushoz.

Nature Resistance(Természeti Ellenállás) - passzív: minden tauren kap +10 Természeti Ellenállást.

Hátas: kodó

Vérelf:

A harmadik háborúban (Third War) Prince Arthas csaknem teljes egészében elpusztította a High Elf népet. A maroknyi túlélő élére a faj utolsó fia, kinek még királyi vér folyt az ereiben, Kael'thas Sunstrider - közismertebb nevén Kael - állt.
Bár kezdetben a nép hű maradt a Lordaeronban vesztésre álló Szövetséghez,
Garithos, a rasszista parancsnok rendre ögyilkos akciókra rendelte ki a Blood Elf csapatokat, s amikor egy ilyen hadművelet során Lady Vashj, a nagák hadvezére segítségét ajánlotta a vesztésre álló seregnek, Kael kénytelen volt elfogadni a szövetséget. Nem volt más lehetőség, mint a szökés Outlandsre, azon a porátlon át, melynek segítségével Kel'Thuzad is megidézte Archimonde-ot Azerothra.
Ekkor Vashj felfedte Keal előtt a rémítő igazságot: csakúgy, mint a nagák, a Blood Elfek is függővé váltak az egykori otthonukban, Quel'Thalasban a misztikus Sunwellből áradó mágiától, de Vashj mestere, a Night Elfek fogságában sínylődő Illidan Stormrage, kiszabadításáért cserébe megtanította Kaelt és népét, hogyan csillapíthatják éhségüket a démoni mágiából merítve.
Azeroth Blood Elfjeinek egyetlen célja, hogy újjáépítsék szeretett szülőföldjüket, Quel'Thalast, s gyógyírt találjanak szenvedélyükre. Hogy céljukat elérhessék, a Hordával léptek szövetségre, s őket segítik, hogy eljuthassanak Outlandre, s újra egyesíthssék erőiket vezérük, Prince Kael'thas irányítása alatt

Frakció: Horda
Hátas:Cockatrice strucc féle
Főváros:Silvermoon City

Kasztok:
- Hunter
- Mage
- Paladin
- Priest
- Rogu
- Warlock

Faji képességek:

"Arcane Affinity" (passzív): 15 ponttal növeli az enchanting szakértelmet


"Magic Resistance" (passzív): 5 ponttal növel minden mágiaellenállást


"Mana Tap" (Manaszívás): 50 manát szipolyoz ki a célpontból, és a castert arcane energiával tölti fel. Hatása 10 percig tart, maximum 3 halmozódhat fel belőle egy célponton. Hatótávolsága 30 yard, 30 másodperc után castolható újra.


"Arcane Torrent" (Arkanikus áradat): 8 yardos körzeten belül minden ellenséget elnémít 2 másodpercre. Emellett, ha éppen Mana Tap hatása alatt vagy, ennek minden egyes töltetes során visszanyersz 12 Manát vagy 20 Energyt. A fenti értékek a játékos szintjének növekedésével arányosanváltoznak. Nincs castolási idő, 2 percenként castolható.

Alliance

 

Human:

 

Stormwind emberei, a Warcraft történelmének központi népe. Az egykori ember uralkodó, Terenas király fia, Arthas volt az, aki miatt az emberiség ennyire meggyengült, és elkellett hagyniuk Lordaeront - végleg. Arthas megölte apját, s élõholt várossá tette Lordaeron-t, amelyet késõbb, az Arthas által banshee-vé átkozott Silvanas Windrunner foglalt el. Arthas és Lady Silvanas között máig dúl a háború. Az emberek mostanság heverik ki a tragédiát, melyet hazájuk elvesztése okozott, és elszántan kûzdenek az élõholtak ellen. Paplovagjaik és varázslóik, még Dalaran pusztulása után is Azeroth legjobbjai, a varázslóikkal csak az élõholtak vehetik fel a versenyt. Mivel õk a Szövetség irányítói, nem tudnak teljes erõvel az élõholtak ellen fordulni, és a köztük, illetve az orkok közti törékeny béke megtartásának érdekében inkább birodalmuk újjáépítésére, és megerõsítésére koncentrálnak, de hiszik, eljön még az õ idejük is.

Játszható kasztok: boszorkánymester(warlock), harcos, pap, paplovag(paladin), varázsló, zsivány.

Alapképességek:

Perception(Érzékelés) - aktív: aktív állaptban érzékelni tudod a körülötted Stealth képességet alkalmazó karaktereket - idõtartam 20 másodperc - 3 perc újratöltõdési idõ.

The Human Spirit(Az emberi szellem) - passzív: minden embernek növekszik 5%-kal a spiritje.

Diplomacy(Diplomácia) - passzív: 10% bónusz a "faction point" szerzéshez.

Sword Specialization(Kard specializáció) - passzív: az emberek kapnak +5-öt a "Sword skill"-jükhöz.

Mace Specialization(Buzogány specializáció) - passzív: az emberek kapnak +5-öt a "Mace skill"-jükhöz.

Hátas:

 

Éjelf:

 

Teldrassil lakói, a természet õrzõi õk; az éjelfek. Életüket a természet gyógyítására tették fel, mely a Lángoló Légió legutóbbi ittjártakor súlyos sebeket szenvedett. Elültették az új világfát, melyen felépítették birodalmukat, és fõvárosukat, Darnassus-t. Az egész birodalom az új világfa tetején terül el, amerre a szem ellát sejtelmes, élõ és lenyûgözõ kékes-lilás erdõségek fogadnak minket.

Játszható kasztok: druida, pap, harcos, vadász, zsivány.


 

Alapképességek:

Shadowmeld(Árnyba olvadás) - aktív: amennyiben nem mozogsz éjjel, vagy az éjelf területeken, a sötétségbe olvadsz, így nem lehet téged észre venni. Ha megmozdulsz, rögtön láthatóvá válsz. Visszatöltõdés ideje 10 másodperc.

Quickness(Gyorsaság) - passzív: a kitérési esélyed 1%-kal nõ.

Wisp Spirit(Lidérc szellem) - passzív: ha karaktered meghal, a Warcraft 3-ból ismert Wisp, azaz lidérc formát felöltve keresheted meg holttestedet.

Nature Resistance(Természetes védelem) - passzív: minden éjelf természetes ellenállása kap +10-et.

Hátas: párduc

 

Törp:

 

Ironforge büszke lakosai, Azeroth legjobb kovácsmesterei, és legelszántabb bányászai. Úgy csengnek fülükben a mithril, az arany, az ezüst, és az acél szavak, mint az emberi fülnek a legszebb zenei kompozíció. Az emberek hû barátai, és a gnómok segítõi, akiket, miután õk elvesztették otthonukat, Gnomeregan-t, befogadtak, és azóta is õket pártfogolják. Erõs harcosok, kiváló papok, illetve paplovagok, és okos, megfontolt harcosok. Ám kár is lenne õket tovább szépíteni, vagy keríteni a szavakat, hisz mindenki tudja, hogy egy igazi törp - a kovácsmûhely mellet - a fogadókban és kocsmákban érzi magát igazán otthon egy korsó langyos sör társaságában.

Játszható kasztok: harcos, pap, paplovag, vadász, zsivány.

Alapképességek:

Stoneform(Kõforma) - aktív: ha aktív, a karakter immunis a "Bleed", "Poison", és "Disease" effektekre. Ezzel együtt az Armor megnövekszik 10%-kal. 8 másodpercig tart. 3 perc újratöltõdési idõ.

Gun Specialization(Puska Specializáció) - passzív: a törpök kapnak +5-öt a Gun skill-jükhöz.

Frost Resistance(Fagy Ellenállás) - passzív: minden törp kap +10-et a Fagy Ellenállásához.

Find Treasure(Kincstalálás) - passzív: ha aktív, a minimap kijelzi a közelben lévõ kincses ládákat. Addíg tart, amíg nem deaktíválod - nincs újratöltõdési idõ.

Hátas: hegyi kos

 

Gnóm: 

 

A gnómok hazáját, Gnomeregan-t gonosz lények foglalták el, még rég, és a velük szomszédságban élõ törpök befogadták õket magukhoz, így a gnómok is Khaz Modan-t tekintik hazájuknak, bár még mindig nem mondtak le Gnomeregan-ról, és folyton-folyvást építgetik-fejlesztgetik mechanikus ketyeréiket, és arra készülnek, hogy egyszer talán kiírtsák az egykori hazájukat elfoglaló szörnyeket, és visszaköltözzenek Gnomeregan-ba.

Játszható kasztok: boszorkánymester(warlock), harcos, varázsló, zsivány.

Alapképességek:

Escape Artist(Szabaduló Mûvész) - aktív: ha aktív, akkor semlegesíti a "Root" vagy "Snare" effeketeket - 0.5 másodperc a varázslási idõ - 1 perc újratöltõdési idõ.

Expansive Mind(Terjedelmes Elme) - passzív: növeli a gnóm Intelligenciáját 5%-kal.

Arcane Resistance(Misztikus Ellenállás) - passzív: minden gnóm kap +10-et az Misztikus Ellenállásához.

Engineering Specialization(Mérnökiség specializáció) - passzív: a gnómok kapnak +15 skill bónuszt az Engineering-hez.

Hátas: mechanikus lépegetõ

 

Dranei:

 

 

 

A Draenei nép története csaknem huszonötezer évre nyúlik vissza. Ekkortájt jelent meg Argus világán a rendkívül intetelligens Eradar faj, s természedatda érzékük segítségével a mágia minden formája iránt, virágzó társadalmat építettetek fel. Csakhogy teljesítményük magára vonta Sargeras, a Világok Pusztítójának figyelmét is, aki az eradarok hűségének fejében elképzelhetetlen hatalmat és tudást ajánlott fel a népnek. A három vezető, Kil'jaeden, Archimonde és Velen közül csak az utóbbi sejthette meg a veszélyt: egy látomás mutatta meg neki a világokra váró pusztulást, ha ez a szövetség megköttetik. Két társát meggyőzni nem tudván, és számolva a veszéllyel, mely a nemleges válasszal jár, követőivel együtt, a titakzatos Naaruk egy egy képvislőjének segítségével elmenekült szülőföldjéről. Draenei-nek, azaz "A Száműzötteknek" nevezték magukat, s többezer év menekülés után lelték meg új otthonukat egy eldugott, békés világon, melyet Draenornak (Száműzöttek menedéke) neveztek el. Időközben a Naaruk egy későbbi, a Fény égisze alatt kötendő szövetség reményében a draenei fajt is megáldotta a Szent Fény adta hatalommal és tudással, s az üldözött nép új otthonában újra felvirágoztathatta társadalmát.


Csakhogy az időközben démonná átalakult Kil'jaeden, aki árulónak tekintette Velent, s sosem hagyott fel üldözésével, végül itt is rátalált a draeneiekre, s a velük a világon eddig békésen megosztozó orkokat fordította ellenük. Manipulációi következtében az orkok végül megtámadták a Draeneieket, s a hoszzú harcok során az elvakított, démoni hatalommal segített orkok erősebbnek bizonyultak. A Draenei faj csaknam 80%-a pusztult el a háborúban. A megmaradtak egy része szintén a démoni mágia áldozatává vált, s vagy mutalódtak, mint az Elveszettek (Lost Ones) vagy, akárcsak az orkok, a démoni befolyás hatása alá kerültek (Meghasadtak - The Broken). Csak keveseknek sikerült újra elmenekülni, míg végül Azeroth világán szenvedtek hajótörést...
Forrás:WoWhu

Frakció: Alliance
Kezdőhely: Ammen Vale, Kalimdor
Főváros: Exodar
Hátas: Elekk

Kasztok:
Warrior
Palandin
Mage
Priest
Hunter

Faji képességek:

 

"Bleesing of the Naaru" (A Naaruk áldása): 50 sebzést gyógyít a célponton 15 másodperc alatt (a játékos szintjével arányosan növekszik)


"Gemcutting" (Ékkőmíves): az Ékszerkészítés szakértelmet növeli 15 ponttal


"Inspiring Presence" (Lelkesítő jelenlét): a csapat minden 30 yerdon belül elhelyezkedő tagjának találati esélyeit növeli 1%-al


"Shadow Resistance" : 10-el megnöveli a karakter ellenállását a shadow típusú mágiával szemben

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.